Robert Kubica i jego powrót ...

Robert Kubica i jego powrót ... 

Ostatnie godziny dla Polskich kibiców Roberta to na zmianę radość i smutek. Zależy jaki artykuł w sieci przeczytamy. Ostatnio prawie codziennie sytuacja zmienia się o 180 stopni. Wydaje się jednak, że wszystko zmierza w złym kierunku...
Williams

Żeby jeździć w F1 dziś trzeba mieć plecy i to nie małe. 15 milionów euro jakie ma w portfelu Sergey Sirotkin prawdopodobnie zamkną drzwi Robertowi. Trzeba powiedzieć, że to ogromna kasa jak na Polskie warunki. Może 3 zespoły naszej EKSTRAKLASY mają wyższy budżet. Więc Robert raczej nie ma co liczyć na Polskich sponsorów.  Jednak Robert ma kilka poważnych zalet. Przede wszystkim daje bardzo wartościowe feedbacki dla inżynierów. Dla Williamsa to może być świetny bodziec do rozwoju. Trudno też mu zarzucić brak umiejętności nawet przy obecnym stanie jego ręki. 

W mojej ocenie jeśli Williams wybierze Rosjanina to nie mogę powiedzieć, że to zły wybór. Sirotkin jest szybki. Kto wie może nawet szybszy od Roberta. Ma mniejsze doświadczenie, ale jeszcze wiele przed nim. Jest to więc perspektywiczny kierowca. To, że ma tyle kasy od sponsorów to na pewno z korzyścią dla niego i Williamsa. Jest jednak jeszcze  niepewność jak się rozwinie i sprawdzi. 

Williams wybiera Kubicę to z pewnością napiszę się legenda. Choć tutaj również jest jeszcze wiele niewiadomych. 

Powroty nie zawsze są fajne ... Pamiętacie powrót Michaela Schumachera ... 

Komentarze

  1. Super blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Interesuję się motoryzacją już dość długo. Fajnie że powstała taka stronka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bardzo się cieszę że Nasz rodak powrócił na tor Formuły 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis. Lubię strony tego typu. Jestem pod wrażeniem. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rober Kubica to wielki mistrz :) Jest wielkim autorytetem, nie tylko dla Polaków ,ale też dla zagranicznej społeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stronka. Podoba mi się tematyka tego bloga. Jestem pod wrażeniem. Będę tutaj częściej zaglądać i komentować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. Bardzo lubię przeglądać blogi o takiej tematyce. Interesuję się motoryzacją, więc często przeglądam stronki tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam doskonale ten powrót. Warto próbować;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy jest ten blog. Lubię blogi motoryzacyjne. Fajnie się czytało ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis, podrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że go nie wybrali na głównego kierowcę, tylko na rezerwowego. Ale było blisko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog. Jestem pod dużym wrażeniem. Będę częściej tutaj zaglądać ponieważ interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam w wolnych chwilach przegladać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tematyka tego blog. Interesują mnie tego typu rzeczy. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele jest takich blogów motoryzacyjnych, ale ten jest oryginalny i wiele tu ciekawych informacji �� Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog pełen ciekawych informacji i pozytywnej energii. Warto tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na ostatnie lata Kubicy.. mam wrażenie, że to koniec jego kariery, wypalił się, ostatnimi czasy nie słyszałam NIC o jego wygranej (nie tak jak pare lat temu) a o wypadkach.Może powinien już zejść i dać szansę młodszym?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm ciekawe jakie będą dalsze losy Kubicy... Trzymam za niego mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem to dobrze, że Kubica wrócił do Formuły 1. Oby mu się udało!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz